Allmänna villkor

Det finns flera e-postadresser med samma justering och inga andra e-postadresser:

---

**ALLMANNA VILLKOR**

**Artikel 1 – Definition**
För Allmänna Villkor gäller följande definition:

Ångerrätt: tidsperioden under vanliga konsumenter kan utnyttja sin ångerrätt;

Konsument: en fysisk person som är i åldersgruppen och känner till näringsidkare och ingår ett avtal på avstånd från näringsidkaren;

Dag: kalenderdag;

Långvarigt skuldförhållande: avståndet mellan serien och TV:n, spakarna och mottagningsskyldigheten är tidsbestämda;

Varaktig datamedia: Varje medium som gör det möjligt för konsumenter eller näringsidkaren att lagra personlig information på ett sådant sätt att information kan återkallas och återges oförändrad vid ett senare tillfalls.

Ångerrätt: möjligheten som ges till konsumenterna att dra sig ur ett avtal ingått på avstånd inom en viss betänketid;

Näringsidkare: the fysiska eller juridiska person som erbjuder varor och/eller tjänster på distances till consumer;

Distansavtal: ett avtal där, inom ramen för ett system för distansförsäljning organiserat av näringsidkaren, endast en eller flera distanskommunikationstekniker används fram till avtalets ingående;

Distanskommunikationsteknik: olika kommunikationsmetoder kan användas för informationen från konsumenterna och den information som tillhandahålls.

Allmänna villkor: dessa Allmänna Villkor från näringsidkaren.

**Artikel 2 - Näringsidkarens identitet**

handwerk-hoffmann.de, eller Handwerk Hoffmann, tillhör Personalized LIMITED.

- Företagsnamn: Personalized LTD.
- Organisationsnummer: 3342933
- Registreringshjulaffärens adress:

RUM 409, BEVERLEY COMMERCIAL

CENTER, 87-105 CHATHAM ROAD

SOUTH, TSIM SHA TSUI, KOWLOON,

HONG KONG

- Kontakta e-postadress: support@bilmattor-sverige.se

**Artikel 3 - Tillämpbarhet**

Dessa Allmänna Villkor gäller för alla erbjudanden från näringsidkaren och för alla distansavtal som ingås mellan näringsidkaren och konsumenter.

Innan ett distansavtal ingås, kommer konsumenterna att få texten till dessa Allmänna Villkor tillgängliga. Från denna punkt och framåt kan du också få informationen från Allmänna Villkoren Finns tillgängliga för insyn i näringsidkarens lokala och att de på begäran kan skickas omedelbart och kostnadsfritt till konsumenterna.

Om distansavtalet ingås elektroniskt, kan texten till dessa Allmänna Villkor tillhandahållas consuming electronics så att the grandchildren kan lagras på ett varaktigt medium. I det här fallet är det möjligt att få informationen tillgänglig i Allmänna Villkoren att vara elektronisk, och maten kan även ätas av hemelektroniken eller i form av mat.

Om det, utöver dessa Allmänna Villkor, finns särskilda produkt- eller tjänstevillkor, gäller punkterna 2 och 3 i tillämpliga delar, och vid motstridiga Allmänna Villkor kan konsumenterna alltid åberopa den för honom fördelaktiga bestämmelsen.

Detta kan ses ur den synvinkel som lagen är juridiskt bindande, informationen i frågan kan hanteras i enlighet med de ursprungliga ligabestämmelserna.

Frågor som inte regelas in the Allmänna Villkor ska bedömas "i enlighet med" dessa Allmänna Villkor.

Varje tvekan om tolkningen eller innehållet i en eller flera bestämmelser i våra villkor ska tolkas "i enlighet med" dessa villkor.

**Artikel 4 - Erbjudandet**

Om ett erbjudande har en tidsbegränsning eller är knutet till villkor, ska detta tydligt anges i erbjudandet.

Erbjudandet är icke-bindande och utan förpliktelser. Näringsidkaren har råd att göra ändringar och justeringar i erbjudandet.

I erbjudandet ska de erbjudna varorna och/eller tjänsterna beskrivas helt och noggrant. Beskrivning bör beskrivas i detalj på konsumentnivå, som lätt kan läsas. Om näringsidkaren anvöder bilder, ska dessa ge en sanningsenlig representation av de erbjudna varorna och/eller tjänsterna. Näringsidkaren are inte ties av uppenbara fel eller misstag i erbjudandet.

Alla bilder, specifikationer och data finns här. Detta kan användas som skäl för leverans eller leverans.

Bilder på produkten är i betydelsen representation från produkten. Den exakta informationen om bilden på Färgerna och produkterna i Verkliga Färger kan garanteras av Näringsidkaren.

Varje erbjudande måste innehålla information som gör det möjligt för konsumenter att få en tydlig bild av rättigheter och skyldigheter som följer med acceptansen av erbjudandet. Detta inkluderar kjolen:

- Priset utan tullavgifter och utan importmoms. Kunderna bär kostnader och risk för dessa ytterligare kostnader. Post- och/eller budtjänst tillämpar särskild regulator för post- och budtjänst vid import. Dessa regulator galler vid import av varor till destinationslandet inom Europeiska unionen, vilket är fallet här. Postal and/or courier service debiterar mottagaren moms (oavsett om momsen tas ut tillsammans med tullavgifterna eller inte);
- Eventuellt fraktkostnader;
- Hur avtalet ingås och vilka åtgärder som krävs för att ingå avtalet;
- Om ångerrätt finns;
- Betalnings-, leverans- och avtalsfullgörandevillkor;
- Tides inom vilket erbjudande måste accepteras eller tiden inom vilken näringsidkaren måste garantera priset;
- Kostnaden för distanskommunikationsteknik och kostnaden för distanskommunikationsteknik för distanskommunikationstekniken;
- Om avtalet kommer att arkiveras efter det att det ingåtts och, om så är fallet, hur consuming can få tillgång till det;
- För konsumenter kan informationen om utrustningen kontrolleras och eventuellt korrigeras av leverantören samt informationen som tillhandahålls i utrustningen;
- Finnarna kommer att tala till dig och du kan läsa dem;
- Uppförandekoderna som näringsidkaren följer och hur konsumenterna kan få elektronisk tillgång till dessa uppförandekoder; åh
- Minimiavtalstiden för avstånd och fall med långa variabla skuldförhållanden.

Valfritt: Tillgängliga storlekar, färger, materialtyper.

**Artikel 5 - Avtalet**

Med förbehåll för bestämmelserna i punkt 4, ingås avtalet vid acceptansen från erbjudandet från konsumenter och uppfyllandet från de villkor som där.

Om konsumenter har accepterat erbjudandet elektroniskt, ska näringsidkaren omedelbart bekräfta mottagandet av acceptansen elektroniskt. Fram till dess att näringsidkaren bekräftar mottagandet av acceptansen, har konsumenter råd att dra sig ur avtalet.

Om avtalet ingås elektroniskt, vidtar näringsidkaren lämpliga tekniska och organisatoriska åtgärder för att skydda den elektroniska dataöverföringen och säkerställer en säker webbmiljö. Näringsidkaren vidtar lämpliga säkerhetsåtgärder för konsumenter kan betala elektroniskt.

Näringsidkaren för enligt lag ta reda på om konsumenten är kapabel att uppfylla sina betalningsskyldigheter. Han kan också ta reda på alla andra om Constantheter och Factorer som är relevanta för ansvarsfull ingång av distansavtalet. Näringsidkaren har råder att avvisa en beställning eller en ansökan om han har berättigad skäl att inte ingå avtalet eller att ställa särskilda villkor för avtalets fullgörande.

Näringsidkaren ska tillhandahålla konsumenten följande information tillsammans med produkter eller tjänsten scriptligen eller på ett sätt som gör det möjligt för konsumenter att lagra på ett varaktigt medium:

1. Adresser till konsumenterna kan anges för klagomålet eller klagomålet;
2. Villkoren och metoderna för att utöva ångerrätten eller tydlig information om undantag från ångerrätten;
3. Information om ligan

Garanti och kund;
4. Information i enlighet med artikel 4.3, den information som tillhandahålls av konsumenten är också tillgänglig.
5. Villkoren för avtalsuppsägning om avtalet har en löptid på mer än ett år eller är utan tidsbegränsning.
6. För en längre räckvidd finns det tillräckligt med poäng för första leveransen.
7. Avslutandet av ett avtal är beroende av att de aktuella produkterna är tillgängliga.

**Artikel 6 - Ångerrätt**

Vid köp av varor har konsumenten råder att ångra avtalet inom 14 dagar utan att ange några skäl. Detta innebär att den kan användas av den dagliga konsumenten eller av honom i förväg utsedd och anmäld representant har mottagit produkter.

Under betänketiden ska konsumenterna hantera produkter och förpackningen varsamt. Till slut kan du öppna alla produkter där du behöver vara förberedd för andra produkter. Konsumenten har ett urval av produkter, inklusive returprodukter med all nödvändig utrustning och utrustning, och originalsatsen och originalförpackningen är också tillgängliga för fälg- och utbildningsinstruktörerna.

Konsumenten har mycket information om produkterna på 14 dagar. Konsumenter kan få information via e-post. Efter att ha meddelat näringsidkaren att han vill utnyttja sin ångerrätt, har konsumenterna 14 dagar på sig att returnera varan. Konsumenterna måste informeras om leveransen av varorna och returerna på kort sikt. Detta kan t.ex. Göras genome ett fraktbevis.

Konsumenten kan också använda informationen eller återsändaren för att returnera från tidsramar så många som 2 och 3, och informationen kan genomföras.

**Artikel 7 - Kostnader vid ångerrätt**

Konsumenterna får betala för returerna från kunden utan några bekymmer.

Konsumenten har en stor mängd information som kan användas så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar efter ångerrätten. För alla produkter som returneras till ägarna eller för de produkter som returneras till dem.

**Artikel 8 - Undantag från ångerrätt**

Näringsidkaren kan undanta vissa produkter från ångerrätt enligt punkterna 2 och 3. Undantaget från ångerrätten är endast giltigt om näringsidkaren tydligt har meddelat konsumenten om detta i sitt erbjudande eller åtminstone i god tid före avtalets ingående.

Undantag från ångerrätten gäller endast för:

1. Varor som tillverkats enligt kundens specifikation;
2. Varor som är tydligt adaptade efter personliga behov;
3. Varor som på grund av sin beskaffenhet inte är lämplig för returnering;
4. vad du äter kan förändras äta;
5. Varor vars pris varierar på finansmarknaden och som näringsidkaren inte kan påverka;
6. enstaka tidningar och tidskrifter;
7. leverans av ljud- eller videoinspelningar eller programvara vars försegling konsumenter brutit;
8. hygienprodukter vars försegling konsumenternas brutalitet.

Undantag från ångerrätten gäller endast för tjänster:

1. på marken, transport, restaurang eller fritidsaktiviteter som måste utföras på en viss punkt eller under en viss period;
2. Vars utförande påbörjas med verbrauchentens uttryckliga samtycke innan ångerrättsperioden har gått ut;
3. vid spel och lotteri.

**Artikel 9 - Priser**

Priserna på de erbjudna varorna och/eller tjänsterna kommer inte att höjas under den tidsperiod som anges i erbjudandet, förutom vid prisändringar på grund av förändringar i mervärdesskattesatserna.

Jag använder möjligheten att dra nytta av produkten eller produkten för att säkerställa svängningar på finansmarknaden liksom att övriga produkter kan betalas tills priset höjs. Erbjudandet ska ange denna prisfluktuation och att de angivna priserna är riktpriser.

Prishöjningar inom 3 månader efter avtalets ingående är endast tillåtet om de sker enligt lagstiftning eller enligt myndighetsföreskrifter.

Prishöjningar efter 3 månader efter avtalets ingående är endast tillåtna om de är bestämda av näringsidkaren och

1. de följer av lagstiftning; eller
2. Konsumenter ges poäng för prissättning och rådgivning samtidigt.

Leveransstället ligger i landet för transport enligt artikel 5.1 i mervärdesskattelagen 1968 börjar. Jag har för närvarande tillgång till EU. Postbudtjänst debiterar därför importmoms eller tullavgifter från kunder. Detta innebär att näringsidkaren inte är skyldig att debitera moms. Särskilda tilläggstullavgifter och/eller importavgifter ingår inte i prizet och bears from customers.

Alla priser är bättre för tryckfel. Inget ansvar för konsekvenserna av tryck- och skrivfel. Vid tryckfel är entreprenören inte skyldig att leverera till det felaktiga priset.

Här kan du läsa artikeln från 10 till 16:

---

**Artikel 10 - Överensstämmelse och garanti**

Näringsidkaren garanterar att produkterna och/eller tjänsterna överensstämmer med avtalet, de specificerar som anges i erbjudandet, rimliga krav på tillförlitlighet och/eller användbarhet med gällande lagar och/eller myndighetsföreskrifter vid avtalets ingående. Produkten garanterar att produkterna är lätta och har normal effekt.

Detta garanterar att allt från näringsidkaren, tillverkaren eller importören påverkar inte de lagstadgade rättigheterna och krav som konsumenter kan framställa mot näringsidkaren baserat på avtalet.

Felaktiga eller felaktigt levererade produkter bör meddelas näringsidkaren skriftligen inom 14 dagar efter leveransen. Retur a productsna ska ske i originalförpackning och i nytt skick.

Näringsidkarens garanti gäller den garanti som tillverkaren erbjuder. Näringsidkaren är dock aldrig ansvarig för produkternas slutliga lämplighet för varje enskild tillämpning av konsumenter, inte ljusare för någon rådgivning om användning eller tillämpning av produkter.

Garant allt inte om:

- Konsumenter måste reparera och/eller modifiera leveransprodukten samt den del som måste repareras och/eller modifieras;
- Hävstångsprodukterna används för normal produktion och instruktionen utförs av tillverkaren;
- Bristen är delvis och följd av regulator som staten har utfärdat eller kommer att utfärda relevanta typer eller kvalitet på de använda materialen.

**Artikel 11 - Garanterat skydd**

Det ärftliga beslutet är ofta garanterat för olika produkter. Garantier varierar från produkt till produkt och kan utläsas från produkten eller från garantin. OM-kunder begär att få garantin att vi alltid kostnadsfritt en ny produkt. Kunderna har tillgång till de bästa kvalitetsprodukterna. I ärendet debiteras via endast frakt- och emballagecostnader melan 4,95 € för icke-personifierat föremål och 8,95 € för personligt föremål. Frakten är helt gratis om vi har gjort ett misstag, till exempel om vi har skickat en felaktig produkt eller satt i ett felaktigt foto i ett smycke. De defekta produkterna ska återbetalas till kunder i butikerna. Kunden kan få ett alternativ: 50 till 60 procent rabatt på varje köp av samma produkt. Detta är ofta en reklamaktivitet för kunderna och sparar pengar i butikerna. Kund för tre gånger i sitt live och ersättning, därefter upphör garantin. Vi är tillgängliga dygnet runt för att diskussion och skräddarsydd lösning. Det är viktigt för att allt ska hända kunden, men det behöver inte vara med huvudet eller på toppen av huvudet. Garant täcker alla typer av skador.

**Artikel 12 - Leverans och utförande**

Näringsidkaren kommer att visa strömsta möjliga omsorg vid mottagandet och utförandet av produktbeställningar.

Hävstångsadresser är konsumentens adress och är tillgängliga för leverans.

Med beaktande av bestämmelserna i Artikel 4 i dessa Allmänna Villkor kommer företaget att utföra godkända beställningar snabbt, senast inom 30 dagar, om inte konsumenterna har samtyckt till en lång leveranstid. Om leveransen försenas eller om en beställning inte kan fullföljas eller endast delvis fullföljas, kommer konsumenterna att informeras om detta senast 30 dagar efter beställningen. I det här fallet rekommenderar konsumenterna att de också bör ha ett alternativ och att de kan råda dig att ta en titt.

Vid en hävning enligt föregående stycke kommer näringsidkaren att återbetala det belopp som konsumenter har betalat så snart som möjligt, senast inom 14 dagar efter hävningen.

Om leveransen av en beställd produkt visar sig vara omöjlig, kommer näringsidkaren att försöka leverera en ersättningsvara. Vid leverans come to the tydligt and begripligt att framgå att en ersättningsvara levereras. För ersättningsvaror kan ångerrätten inte uteslutas. Kostnaderna för eventuellt återgå till näringsidkaren.

Risks for skador och/eller förlust av produkter ligger på näringsidkaren fram till att produkterna överlämnas till konsumenter eller en i förväg utsedd och meddelad representant, såvida inte annat uttryckligen avtalats.

**Artikel 13 - Långvariga skuldförhållanden: Varaktighet, uppsägning och förlängning**

**Uppsägning**

Konsumenter kan också ha samma information på enheten och på standardspakarna (inklusive el) å andra sidan, under strömförsörjningen uppsägningstiderna och i uppsägningstid på högsta i effekt tas.

Konsumenter kan också se längden på systemet och reglerna och reglerna för olika ändamål (inklusive el) eller senare under den tidsperiod då systemet är igång.

Produkten kallas följande typ och kan ses av konsumenten enligt följande:

- Utan begränsningar till specifika tidpunkter eller under särskilda perioder
- Med minst samma uppsägningstid som avtalats vid avtalets ingående
- Under iakttagande av samma uppsägningstid som näringsidkaren själv har fastställts

**Förlängning**

Detta gör att du också kan se regler och bestämmelser för olika system (inklusive el) eller varje år för automatisk växellåda eller växellåda med en ny period.

This can be used by the rules of the spas on the front and back of the veckotidningar och tidskrifter förlängas automatiskt med viss tid, som inte får överstiga tre månader, om konsumenter kan säga upp avtalet med en uppsägningstid p å en månad vid förlängningens slut.

Ett tidsbegränsat avtal om regelbunden leverans av varor eller regelbundet utförande av tjänster kan endast förlängas på obestämd tid om konsumenter kan säga upp avtalet när som helst med en uppsägningstid på högst en månad; för alla regler och spakar från dagstidningar eller veckotidningar och tidskrifter som sker mindre än en gång i månaden är en uppsägningstid på högst tre månader tillämplig.

Ett tidsbegränsat avtal om regelbunden leverans av dagstidningar eller veckotidningar och tidskrifter i form av ett introduktionsabonnemang (prov- eller introductionsabonnemang) medför ingen automatisk förlängning och upphör automatiskt vid slutet av prov- eller introduktionstiden.

**Lång**

Fordonet har en längre längd och kan användas av konsumenter för att även ha ett fordon med ett antal uppsägningstid, så att informationen kan sparas och enheten även kan ses under lång tid.

**Artikel 14 - Betalning**

Om inte annat avtals, ska beloppet som konsumenten är skyldig betalas inom sju arbetsdagar efter början av betänketiden enligt artikel 6.1. För första gången kan konsumenten bemyndigas av varningsperioden.

Konsumenter är skyldiga att omedelbart meddela näringsidkaren om eventuellt felaktigheter i de angivna eller refererade betalningsuppgifterna.

Konsumenten bör informeras om den information som lämnas för lagliga begränsningar, råder konsumenten att informera allmänheten.

**Artikel 15 – Klagomålsförfaranden**

Klagomål gällande avtalets uppfyllelse måste lämnas till näringsidkaren inom 7 dagar efter att konsumenterna upptäckt bristerna och ska vara komplett och tydligt beskrivna.

Klagomål till näringsidkaren kommer att besvaras inom 14 dagar efter mottagandet. Reklamationen bör göras under en längre tid före den 14:e dagen på året, med hjälp av reklamationen och den information som konsumenten lämnat kan ses i detalj.

Om klagomålet inte

Kan lösas i Gud, kom att bli en tv som omfattas av tvistlösningsförfarandet.

Klagomålet avbryts i skyline. Det gäller inte om näringsidkaren skriftligen förklarar något annat. För att kunna vidta åtgärder bör du informeras om att du samtidigt kommer att kunna byta ut eller reparera produkten.

**Artikel 16 - Tvister**

För ett brett spektrum av konsumenter och konsumenter är det hela bra, men Nederländerna är fortfarande i gott skick. Detta galleri är bland konsumenterna i Utomlands.